. dEmi Masa

Demi masa.Sesungguhnya manusia itu benar-benar dalam kerugian,
kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasehat menasehati
supaya mentaati kebenaran dan nasehat menasehati supaya menetapi kesabaran.
(Al-`Asr 103:1-3)



Pages

Saturday, February 5, 2011

065 UnderPROGRESION

Salam
Apa habaq sume? rasa nya dah lama sangat aku tak update blog ni. Nampak macam berusang kan. Okey la. Sebenarnya aku baru lepas habis bulan peperiksaan. Peperiksaan pertengahan sem 2. Menjalankan amanah tanggungjawab sebagai seorang pelajar, terpaksa tinggalkan blog. Sori semua sebab tak dapat nak update-update blog ni. Masa cuti sem, busy melanda pula. Kene tolong-tolong family. And tolong lecture buat banner inovasi untuk kolej. Alhamdulillah dapat siapkan banner pada waktunya. Pening gak kepala nak pikir camne nak siapkan banner tu. Seperti biasa jalan-jalan kat internet cari design inspirasi dulu. Baru la dapat siapkan. Dan ini hasilnya.


Kemudian kembali ke kolej semula. tup-tap-tup-tap...cuti raya cina pulak. Balik rumah cuti lagi. Alhamdulillah hari ini, dengan Izin Allah barulah dapat aku conteng sikit-sikit kat blog ni hari ni.

Posting kali ni aku nak inform kepada semua pembaca dan followers blog BicaraCinta bahawasanya blog ini UnderPROGRESSION. Tarikh siap telah ditetapkan pada 1 May 2011. Moga Allah permudahkan urusannya. Memandangkan pada tarikh tersebut aku telah selesai pengajian di kolej, aku akan bercuti 4 bulan lebih sementara menunggu kemasukan ke universiti. Maka dengan ini, nantikan lebih banyak posting menarik. Nantikan wajah baru blog bicaraCinta. Tunggu dan lihat ya.

No comments: